FAQ | Blog & nyheder

Greenabout Moves brugere kontakter os ofte med spørgsmål i forbindelse med den service vi har.

For at gøre det nemmere for vores brugere kan du her på siden læse om de mest hyppige spørgsmål der bliver stillet når vi bliver kontaktet.

 

 

Hvis du søger hjælp eller løsninger til flådestyring, vores service, eller noget helt tredje, så kan det være, at du kan finde det her.

Her på FAQ siden opdaterer vi løbende med de mest hyppige spørgsmål vores brugere kontakter os om.

Se de hyppigst stillede spørgsmål herunder for både private og erhverv

For Private

Jeg kan ikke booke en bil?

-

Hvordan åbner jeg den bookede bil?

-

Hvor finder jeg min pinkode til at åbne bilen?

-

Hvordan slår jeg ladekablet fra bilen?

Ved tryk på nøgleknappen

Jeg kan ikke åbne med min pinkode?

-

Hvordan får jeg ladet bilen op?

-

Hvordan åbner jeg ladestanderen?

-

For Erhverv

Jeg er oprettet men kan ikke finde min profil?

Hvis der ikke er tilknyttet en virksomhed til profilen, har en nyoprettet bruger ikke mulighed for at søge sin profil frem - Så skal vi enten knytte virksomheden til profilen eller også skal deres administrator genoprette dem.

Jeg er oprettet men kan ikke søge biler?

Hvis brugeren ikke er tilknyttet en pulje, er det ikke muligt at søge biler. Klik på medlems e-mail adresse, scroll ned og klik på "puljegrupper", tilknyt her til relevant puljegruppe.

Bilen vil ikke åbne?

Gå til reservationer og tjek om tidspunktet til at åbne bilen er trådt i kraft.

Bilen vil ikke låse?

Bilen er låst med nøgle?

Kategorier

Seneste indlæg